Sorri

♥Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har haft lite annat för mig :)hihiih  :)
Jag har tittat på en sjukt bra film idag faktiskt. Queen Sized hette den. Och handlade om en överviktig tjej som blev nominerad till Baldrottning. Och handlar lite om hennes resa igenom det hela. Det var både humor och lite drama? i det hela :) Den rekommenderar jag vaaarmt :)

Och jag har verkligen hittat en superskön låt :O :D

Jag har också öroninflammation.. Det är riktigt härligt. Eller..? It sucks big time liksom. Men jag ska till skolan... suck. Det suger också ;)

Igår så var det trevligt hos Younes. Blev lite  Little Big planet och godis D; NAMNAM :) Ska lägga upp lite bilder nu så får ni seee :)

Jaa Younes och Victor tyckte det var skönt att sitta i... Vasken?
 Jag och karin använde en en app som heter CamWow på iphone. Väääldigt väldigt väldigt väldigt väldigt rolig!!
'
Vi hade så himla kul med att snurra ihop oss.. Har fler bilder.. Men alla är ju inte lika charmiga som dessa bilder. Så jag skippar nog med att lägga in dom? ;) Dom KANSKE kommer upp, sen.. Men inte nu inte! :D

skriver mer sen! ciiiiiaooo! ♥ / IDA «
2 Kommentarer till "Sorri"
Postat av: Karin Linse

Koompiiiis, fett fina bilder!

URL: http://karinlinse.blogg.se/
Datum: 2011-03-13 / Klockan: 22:45:50
Postat av: IDA

kompiiiis! I know! :d har flera fina ;)


Datum: 2011-03-14 / Klockan: 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!